عاشقانه مینویسم

میلیون ها میلیون تُن صدا وجود داره ولی...

 

فقط و فقط یکیشه که با بقیه فرق داره! 


و اونم صدای عرعر خره! 


این دیگه اوج عاشقانه نویسی من بود... 


نگید چرا پست عاشقانه نمیذاره توانم در همین حده :|

نظرات 7 + ارسال نظر
دخترتنها یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 13:24

سلام
اومدم بگم که گوشیم خراب شده
فعلا یه مدت نیستم

سلام...
ای بابا!!!
باشه عیب نداره...
منتظرم برگردی

دخترتنها چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 19:05

عاشقم تورا

دخترتنها چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 15:52

سلام
یوزرنیمم اومد؟

سلام
بله اومد

دخترتنها سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 09:04

سلام
آره تلگرام‌ نصب کردم

سلام....
یوزر نیمت رو بده!!!

دخترتنها دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 20:47

قبلا داشتم الان یه مدته ندارم
اگه تو داری نصبش کنم؟

دارم... اگه داری یوزر نیمت رو توی خصوصی بهم بده

دخترتنها یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 21:00

نمیدونم چرا حتی یه لحظه هم به ذهنم نرسید که شاید یه وب دیگه داسته باشی...
دلم واست تتگ شده بود خیلی خیلی زیاد

عزیزم
منم دلم واست تنگ شده بود
تلگرام داری؟؟؟؟

دخترتنها جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 23:44

واقعا خودتی هازارد؟!؟! دیوونه دلم برات کلی تنگ شده بود!
بلاگفای خر!!!

سلام خودمم
خوبی دوسی؟؟؟
دلم واست تنگیده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد